Dostępne miasta: Warszawa

PROGRAM STUDIÓW

Przedmioty:

     Blok I (Base Knowledge)

  1. Rynek pracy
  2. Prawne podstawy zatrudniania cudzoziemców
  3. Ubezpieczenia społeczne cudzoziemców
  4. Wdrożenie i zatrudnienie cudzoziemców
  5. Pracownicy migrujący i ekspaci
  6. Dane osobowe i bezpieczeństwo informacji
  7. Własność intelektualna i prawa autorskie

 

       Blok II (Management)

  1. Kształtowanie umiejętności komunikacji w biznesie
  2. Zarządzanie zmianą w organizacji
  3. Zarządzanie stresem w pracy i działania profilaktyczne wobec wypalenia zawodowego
  4. Employer branding

 

Blok III  (Soft skills)

  1. Trening stylów kierowania i przywództwa
  2. Kształtowanie kapitału ludzkiego i relacyjnego
  3. Budowanie zespołów pracowniczych
  4. Coaching i mentoring menadżerski, Wartościowanie i ocena pracy
  5. Trening asertywności
  6. Umiejętność prezentacji oraz techniki wystąpień publicznych.

 

Efekty kształcenia w zakresie wiedzy:

  • posiada wiedzę z zakresu zatrudniania cudzoziemców,
  • zna procedury i potrafi stosować regulacji prawne dotyczące zatrudniania cudzoziemców,
  • posiada wiedzę z dziedziny rozwiązywania konfliktów, negocjacji i mediacji, kierowania  i przywództwa,
  • posiada wiedzę z zakresu budowania zespołów pracowniczych, rozwoju kluczowych umiejętności menedżerskich, w tym zarządzania zmianą i kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych,
  • posiada podstawową wiedzę z zakresu kreowania działań Employer branding
  • wie, jak przeprowadzić coaching zawodowy (kariery),
  • wie, jak motywować siebie i zespół do pracy, jak inspirować innych, aby wykorzystywali w sposób optymalny swoje talenty zawodowe,
  • wie, jak posługiwać się danymi w organizacji
  • zna skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem.

 

Efekty kształcenia w zakresie umiejętności:

  • potrafi w sposób świadomy zarządzać swoją karierą zawodową,
  • posiada umiejętność autoprezentacji,
  • wie, jak stworzyć efektywny klimat pracy w organizacji,
  • posiada umiejętność skutecznego komunikowania się, którą wykorzystuje m.in. w staraniach o awans zawodowy,
  • potrafi być asertywny w różnych sytuacjach zawodowych,
  • umie budować zadaniowe zespoły pracownicze, rozwiązywać i ograniczać konflikty w zespole, zauważać bariery komunikacyjne pomiędzy pracownikami, wykorzystywać własne umiejętności przywódcze,
  • umie zarządzać procesami komunikacyjnymi w zespole w sposób efektywny;
  • potrafi przygotować projekt komunikacji społecznej,
  • potrafi zarządzać efektywnie czasem pracy.

 

Efekty kształcenia w zakresie kompetencji:

  • Rozumie potrzebę pozyskiwania i wdrażania do pracy cudzoziemców
  • dostrzega potrzebę rozwoju zawodowego zarówno siebie, jak i każdego pracownika,
  • posiada kompetencje w zakresie budowania efektywnego zespołu, rozwiązywania konfliktów, przeprowadzania mediacji i negocjacji, delegowania zadań,
  • dostrzega znaczenie etycznych zachować w biznesie,
  • rozumie znaczenie doskonalenia umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi,
  • rozumie konieczność aktualizacji wiedzy oraz ciągłego uczenia się.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Forma prowadzenia zajęć: wykłady, ćwiczenia, ćwiczenia projektowe, warsztaty, trening.

Metody dydaktyczne: przekaz audiowizualny, studia przypadków, praca w grupach, burza mózgów, mini wykłady, dyskusje grupowe, praca w parach, testy, prezentacje, odgrywanie  ról, symulacje, filmy.

  • dwa semestry,
  • system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
  • zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
  • liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

Psychologia (oferta 2021/22)

Zarządzanie (oferta 2021/22)

Logistyka (oferta 2021/22)

Finanse i rachunkowość (oferta 2021/22)

PR Marketing (oferta 2021/22)