RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
- Kreowanie strategii marketingowej w oparciu o nowe media.
- Kreowanie wizerunku w Internecie.
- Marketing internetowy w edukacji i trzecim sektorze.
- Kampanie reklamowe w Internecie – przygotowanie i wdrożenie.
- Media społecznościowe jako narzędzie marketingu.
- Wyszukiwarki i ich potencjał w marketingu internetowym.
- Potrzeby klienta w realizacji strategii marketingowej.
- Marketing, PR, Reklama a komponent „e-”.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ :
- dwa semestry,
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).
Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych przedmiotów, począwszy od zajęć stricte warsztatowych, przez laboratoria, konwersatoria, po wykłady interaktywne. Główny nacisk zajęć jest położony na zdobycie praktycznych umiejętności pozwalających wykorzystać zdobyte doświadczenie w pracy zawodowej. Priorytetem będzie zdobycie umiejętności wykorzystywania wiedzy w sposób.
Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie projektu (grupowo lub indywidualnie) ściśle związanego z reprezentującą firmą.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych programem studiów.