Dostępne miasta: Warszawa

 

RAMOWY PROGRAM STUDIÓW

  1. Kreowanie strategii marketingowej w oparciu o nowe media.
  2. Kreowanie wizerunku w Internecie.
  3. Marketing internetowy w edukacji i trzecim sektorze.
  4. Kampanie reklamowe w Internecie – przygotowanie i wdrożenie.
  5. Media społecznościowe jako narzędzie marketingu.
  6. Wyszukiwarki i ich potencjał w marketingu internetowym.
  7. Potrzeby klienta w realizacji strategii marketingowej.
  8. Marketing, PR, Reklama a komponent „e-”.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ :

  • dwa semestry,
  • system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
  • zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
  • liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).

Zajęcia będą prowadzone z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych przedmiotów, począwszy od zajęć stricte warsztatowych, przez laboratoria, konwersatoria, po wykłady interaktywne. Główny nacisk zajęć jest położony na zdobycie praktycznych umiejętności pozwalających wykorzystać zdobyte doświadczenie w pracy zawodowej. Priorytetem będzie zdobycie umiejętności wykorzystywania wiedzy w sposób. 

Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie projektu (grupowo lub indywidualnie) ściśle związanego z reprezentującą firmą.

Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych programem studiów.

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

Psychologia (oferta 2021/22)

Zarządzanie (oferta 2021/22)

Logistyka (oferta 2021/22)

Finanse i rachunkowość (oferta 2021/22)

PR Marketing (oferta 2021/22)